måndag 30 juni 2008

Måndags mys???


Tror jag ska inför Måndags mys i denna familj.
Känner mig verklige helt slut i kroppen i dag, ont överallt!
Det ska tydligen kännas att man lever.
Skulle vara så mysigt om man varje måndag bara skulle kunna äta lite god mat, se en film och bara njuta av måndagen.
För måndagar är verkligen den tyngsta dagen på hela veckan!

När jag kom hem från jobbet i dag så låg arbetshandskarna och väntade på mig.
Den vackra vedhögen nerdanför vårt hus har gjort sitt nu.
Nu jäklar ska den bort.
Har gått och grubblat på denna hög nu några somrar, men aldrig kommit längre än så.
Känns skönt när vi åkte i väg på tippen emd första lasset.
Så efter vi vart i väg med det så började jag lasta på ännu ett lass.
Men less blev jag.
Andreas & Tindra var inne och där stod jag ute helt själv.
Att det alltid ska vara så trist att göra saker själv.
Ska försöka slänga på lite till på släpvagnen innan jag gör kväll!

I dag fick jag veta att min kära vän Hanna och hennes gubbe Bobo köpt en husvagn!
Kul när fler och fler i ens vänskapskrets börjar ha husvagnar.






Inga kommentarer: