fredag 5 december 2008

Vilken dag!

Jennie fyller 30 år i dag så jag och Ulla åkte ut och grattade henne.
Det var kul att se hur hon bor nu och hur det kommande huset kommer att se ut.
Vilken skön känsla det måste vara att bygga nytt hus med helt nya möbler.
Drömmer mig långt bort...

Sedan när jag kom hem åt vi lite julmat med svärmor.
Klädde granen och gjorde julgodis.
Mysigt att pyssla lite smått.
Behöver inte göra så invecklande saker.
Bara det som går enkelt och snabbt!

Över till något helt annat så har jag fått mig en ordentlig tankeställare.
Mitt ena ben står stadigt på jorden medans mitt andra är i luften och svävar.

Känner mig fruktansvärt kluven över mitt sätt att tänka.
Tänker jag rätt???
Känns så otrolit skönt att ha någon att prata med när vissa saker verkligen gör en vansinnig.
Vad hade jag gjort utan dig?
Dina goda råd verkligen värmer mitt hjärta.

Tur att jag har min familj som stöttar mig när det är jobbigt.
Vart hade jag annars fått all styrka i från?

Inga kommentarer: