söndag 12 april 2009

Påskhelg!


Vi åkte upp till min pappa i Umeå en sväng under påsken.
Det var trevligt, självklart hann vi med ett och annat oxå.
Leos var verkligen högst upp på listan för Tindras del.
Sedan rännde vi runt hela stan.
En massa nya kläder till Tindra och knappt nått till oss själv.
Jo cykelhjälmar, fast det blev det till hela familjen.
Måste föregå med gott exempel nu när Tindra ska ha hjälm.

I går em/kväll kom men kära bror och hans Linda på besök hos pappa.
Så vi käkade middag i hop och hade det bara trevligt.
Den lilla killen har blivit så stor.
Han som är min lillebror är nu en MAN!
Jag blir verkligen gråhårig när jag tänker på hur fort gåren går.
En liten hemlis!
Han fyller 22 år den 15 april.
Och en liten fågel visade till mig att han kommer vara ringmärkt då.
Grattis i förskott brorsan & Linda!

Nu vankas mat och lite pyssel inför morgondagen!!!

Inga kommentarer: