måndag 14 juni 2010

En uppdatering...

Nu var det ett tag sedan & det känns faktist som att jag nästan glömt bloggen lite.
Hur som haver så har jag haft fullt upp flera dagar.
Fredagen bjöd på en väntan, väntan på att A skulle sluta jobbet så vi kunde åka i väg med husvagnen tillsammans med Mariette & familj.
Våra vänner fick sig sin premiärtur med deras husvagn & vi fick rasta våran efter vägen lite ;)
Åkte hemöver under söndagen så helgen bjöd på en & annan grillning, glada & lekande barn, skratt som gav tårar & mycke annat skoj.

Sedan när vi kom hem så började möbleringen av hemmet.
Min energi börjar göra mig galen.
Förstår inte riktigt vart den kommer i från...
Tösabiten verkar nöjd med sitt nya rum så nu är det bara vi som ska försöka få någon slags ordning på vårt.
Hur nu det ska gå......

Måndagen, alltså idag...
Ja den bjöd på lite småfix här hemma innan det var dax för middag på O´learys & bio (Sex And The City) med tjejerna.
Väldigt trevligt så jag hoppas inte att det dröjer så länge tills vi ses igen.

Inga kommentarer: