lördag 10 juli 2010

Ullared

Vi fick plats på campingen, elplats dessutom & det är lyx.
Här i Ullared kör dom drop in system, så har man tur får man plats.
Under gårdagen tog vi en snabb repa inne på varuhuset.
Idag så vaknade jag 05.10 gjorde mig klar & 06.30 började jag & mamma gå bort till varuhuset.
Oj vilken kö det var, när Gekås väl öppnade gick det fort att komma in.
Efter alldelens för många timmar inne på varuhuset & en vagn halvfull så begav vi oss till affärerna runt Gekås.

Jag kan garan tera att detta är inte sista gången vi besöker Ullared & Gekås.
I morgon packar vi i hop oss & åker mot Göteborg.

Gårdagens promenad runt campingen bjöd på detta....

Helsköna människor...

Nu ska jag & älsklingen fortsätta mumsa ost & kex ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

O va roligt med ullared! Var länge sen jag var där nu men de är verkligen barnsligt kul att gå runt där och få shoppa loss. Tyvärr har jag aldrig haft nöjet att övernatta. Kram

Emma sa...

Hahha, så kul att du fick träffa dom! Men den stora frågan är ju... är dom som på tv???! =)

Bubbelmamma sa...

Ja dom var exakt som dom är på tv´n.
Helsköna människor.
Kjells produkter på Gekås säljer som smör i solsken ;)