tisdag 7 september 2010

Göra slut...

Jag försöker "göra slut" med penseln & den vita färgen, men tyvärr lyckas jag inte.
Nu blir det mer vitt vitt vitt.
Undra vad som kommer ske den dagen jag blir otroligt less på just vitt.
Som tur är kan man ha färg på så mycke annat.
Nu är det väggen vid trappen som blir vit.
Tidigare har väggen i trappen varit 2 färger.
Den övre delen vit och den nedre har gått i brunare ton.
Är sugen på att tapetsera om i hallen oxå, men det finns absolut inte tid till det just nu när badrummet behöver all energi av mannen min.
Kanske skulle man ta och prova tapetsera själv, så jädrans svårt kan det väl ändå inte vara.
Jag är juh tjej lixom ;)

3 kommentarer:

Emma sa...

Helt rätt!!! Klart att du fixar att tapetsera.. och hur ska man annars lära sig om inte öva?!

Bubbelmamma sa...

Men vilken tapet ska man ha, nästa grej att börja fundera på.

Two Hearts sa...

Du klarar det galant, tror du däremot kan få men om du separerar från penseln :P