måndag 31 januari 2011

OjOjOj


Det känns i min kropp att jag hållt igång hela dagen.
Efter timmarna på badhuset med Tindra så ville jag bara hem & slänga mig på soffan en stund.
Men så blev det inte.
Utan en fika med mamsen blev det i stället.
Helt oplanerat men ack så trevligt.
Vi har knappt setts sedan före jul pga alla sjukdommar som drabbat oss & eftersom hon varit lite isolerad för att inte dra på sig massa sjukdommar nu när operationen närmar sig.
Efter fikat bar det av hem iallafall & vi hann bara komma hem så var det dax att åka & hjälpa lillebror min med flytten.
Undan gick det & mer eller mindre alla han saker lyckades komma på plats under kvällen.

Väl hemma så bänkade jag mig framför tv´n för att beskåda dom otroliga människorna som tar mig med storm.
Familjen Annorlunda!
Jag måste medge att jag är grymt imponerad av dom.
10 ungar, hallå vissa stunder kan 1 söt unge göra mig helt galen.

Inga kommentarer: