onsdag 13 april 2011

Ett år äldre

Hur är det möjligt.
Jag 27 år... det går utför.
Men jag måste faktist erkänna att det inte känns någon skillnad alls.
Tack & lov för det.

27 år, vad har jag hunnit gjort under den tiden.
Ja ni det är massor, både bra & dåliga saker.
Det mesta jag gjort må vara bra saker ändå!

Inte kunde jag väl tro att mitt liv skulle se ut som det gör idag när jag jag var yngre.
Jag är riktigt stolt över det jag gjort & upplevt.
Nu blev det mycke egosnack.

Kunde verkligen njuta av dagen med råge då det stod LEDIG på mitt schema.
Har fått många fina presenter, som en ny elvisp, eldkorg, pengar, lotter, Halv 8 hos mig kokboken.
Och av Tindra den lilla gullungen fick jag en sten där det stod KÄRLEK, hon hade fixat & tejpat presenten så fint.

Vädret idag har varit strålande fast jag knappt varit utanför dörren.
Men jag njöt av solen i hängmattan på balkongen en stund nu på eftermiddagen.
Riktigt skönt, äntligen är våren här!

Inga kommentarer: