torsdag 3 juli 2008

Glad som en sol


Jippie!
Snart så har man semster.
Känns helt enkelt för bra för att vara sant.
I dag har jag varit på lagret större delen av dagen, finns så mycket som behöver göras där.
Men nu börjar lagret på jobbet ta fin form, så det känns skönt.
Jag vill försöka hinna med så mycket som möjligt så slipper sommarjobbarna slita häcken av sig.
Dom har nog me att hinna med i allafall.

Så i morgon vid den här tiden sitter man i bilen påväg mot Orsa!
Jag har packat husvagnen klart nu med alla våra kläder, så det känns så skönt.
Nu ska bara cyklarna spännas fast och barnvagnen ska med sedan är det så gött som klart!
Vi kommer ha med oss datorn på semestern så jag ska försöka ta mig lite tid att skriva några rader och lägga upp liten bilder.

Ha en skönt torsdagskväll!

Inga kommentarer: