onsdag 23 juli 2008

Host Host Host

Ja ett evigt hostade.
Både Andreas och Tindra går runt och hostar.
Som vanligt håller jag mig frisk.
Hoppas det går över snart för dom båda, i bland känner jag själv hur ont det gör när dom hostar.

I morgon är det torsdag och Tindra ska vara hos mormor och Krille, dessutom sova över där.
Får se hur det går.
Första gången vi lämnar bort Tindra över natten.

Vi ska grejja på ute nedanför huset.
En av våra grannar ska komma och röjja med röjsågen, så det blir att köra en massa ris till tippen i morgon.
Var med ett lass nu på kvällskvisten.
Så skönt nu när tippen börjat med att ha öppet till 20.00

På fredag bär det av till Sollefteå som sagt så det blir att packa husvagnen i morrn med.
handla mat och tvätta lite kläder.

Vi var bort på barnenshus i dag.
Fick se den nya Emmaljunga City Crossen...
Den var jättefin.
Så nu vill jag ha en ny vagn.
Men känner jag min man rätt så säger han nog STOP.
Vi får väl se...

Nattis på er nu ska jag krypa i säng!

Inga kommentarer: