lördag 27 september 2008

Dyster morgon!

Vaknade med tuppen, inte så vanligt för att vara jag!
Blev dock inte gladare när jag kollade ut.
Såg att det skvittrade lite, hoppas solen dyker upp mot eftermiddagen i allafall.
Denna lördag jobbar jag och det kommer säkert bli full fart eftersom man fått löningen.
Sedan i em/kväll åker vi upp till lilla mammam/mormor i Umeå.
Jag & älsklingen tänkte ta oss en shopping söndag i Umeå & krassliga Tindra får vara med mormor.
Tindra har både hosta & snuva nu, någonting på G.
Tur att det finns mediciner.

I går var vi & grattade Emil, en pojke som föddes 1 vecka efter Tindra.
Vi gick i samma föräldragrupp som hans föräldrar & sedan dess har vi hållt kontakten!
Tindra tyckte det var superskoj att komma dit när hon såg hönsen som gick runt på gården sken hon upp som en sol.

Och i dag fyller Milton, Tindras kusin 2 år.
September är verkligen en jobbig månad.
Känner så många som fyller år då.
Man hinner bli så less på tårta.
Men som sagt nu är det 1 år kvar tills nästa gång!

Nu måste jag kila & göra mig klar, ska möta Jennie i stan och vi ska hinna en sväng på "Återvinnade mammor" före jag öpnnar butiken!

Ha en skön Lördag!

Inga kommentarer: