tisdag 2 september 2008

Redo!

Nu är vi redo inför vintern.
Köpte en ny overall till tösabiten i dag!
En härligt röd från POP.
Och äntligen hade dom fått hem svarta tights som jag gått och sökt hela sommaren.
Så nu är vi redo för första snön.
Dock kommer det väl ta ett tag tills den kommer.

Har haft fullt upp på jobbet i dag.
Nu har vi plockat fram höstskorna och tagit bort sommarskorna.
Känns verkligen betydligt mycket trevligare i butiken.

Känns så skönt att det faktist är onsdag i morgon.
Lilllördag som vi även brukar kalla det.
I dag på lunchen sprang jag på en väska på HM.
Dock köpte jag den inte, kanske jag skulle ha gjort?
Skulle dock vilja ha en skinnväska.
Men den jag sett kostade 799 kr.
Känner mig verkligen för snål för att kunna unna mig den just nu.
Får se om den gröna höstväskan finns kvar i morgon.
Eller om jag ska vänta tills jag får något "anfall" och köper den dyra skinnväskan!

Puss & Kram på er!

Inga kommentarer: