måndag 2 mars 2009

Glasögonorm!




Har nu fått för mig att jag ska inhandla glasögon, så dom damp ner i brevlådan i dag
Lycklig som ett barn blev jag när Andreas kom fram med dom.
Har nu provat och provat.
Kommer bli riktigt svårt att välja.
Har hittat 2 st som jag verkligen föll för på en gång.
Bild 1: dom 2 jag föll för.
Bild 2: alla bågarna.
Ska ta med mig alla bågarna till jobbet på onsdga så får jag höra vad tjejerna tycker.
I morgon blir det att vara hemma med Tindra.
Hon hostar så hon spyr.
Vi har knappt sovit något i natt så jag hoppas denna natt bli bättre.

Köpte två filmer till Tindra i dag så vi har någontign att göra i morgon.
En Totte film och en Emma film.
Tänk att dom finns kvar än.
Kom i håg Totte böckerna, dom älskade jag när jag var liten!


Tyck nu till om vilka bågar jag ska beställa.
Får bli 2 st.
Vilka tycker ni?


Inga kommentarer: