söndag 1 mars 2009

Rivning påbörjad!

Då är rivningen av badrum påbörjad.
ÄNTLIGEN!
Som vi har skjutigt upp denna renovering.
Men äntligen börjar den ta fart.
Ska bli skönt sedan när badrummet är klart och vi kan fortsätta med lilltoan nere och tvättstudan.

Tror dessvärre att vår tvättmaskin håller på att ge upp.
Bara för att jag för några dagar sedan sa att vi skulle köpa en ny sedan när vi gör om nere.
Men jag hoppas den håller i hop någon månad till i allafall.

I förrgår beställde jag hem prover på glasögonbågar.
Dom bör komma med posten i veckan.
Då blir det att prova sig fram till vilka som känns bäst och vilka som känns som JAG!
Kommer bli svårt men spännande!

På tatueringsfronten har jag inte hittat någonting mer.
Ska försöka ta mig i kragen under veckan och hitta lite förslag.
Det finns bara så mycket så man vet inte vad man vill ha.
Hade varit enklare om någon bara sa åt mig att den ska du ha och där ska den sitta.

Inga kommentarer: