fredag 5 juni 2009

Familjen SJUK!

Ja det är just vad vi är.
Själv får jag inte göra annat än snyta mig stup i kvarten.
Tror jag snart använt upp en hel hushållsrulle med papper.
Visst låter det underbart...

Tindra börjar hosta och få lite rinnsnuva hon med...
Så detta är verkligen underbart!

Andreas han har ont i nacken, det har han haft nu ett par dagar så jag hoppas verkligen det börja ge sig snart.
Han har som sagt problem med nacken sedan en bilolycka på yngre dar.
Nu låter det som att han kör som en galning....
Men dessvärre var det en äldre gubbes fel.

Så nu hoppas jag bara att vi piggnar till hela familjen tills på söndag då det är Cirkus i stan.
Ska verkligen bli kul och se om Tindra uppskattar cirkus lika mycket i år som förra året.

Ha en bra helg!

Och ni....
GLÖM INTE ATT GÅ OCH RÖSTA PÅ SÖNDAG!!!

Inga kommentarer: