torsdag 25 juni 2009

Värme!

Man ska väl inte klaga, men jag är verkligen inte bortskämd med sommarvärmen.
I dag har det varit helt otroligt.
Nu måste väl ändå sommaren vara här va?
Det känns som så.

Nu känns livet verkligen underbart, kunde tusan inte haft det bättre.
Semester om 2 veckor och det ska verkligen bli underbart.
Fick veta att min kära vän från Luleåtiden ska gifta sig i sommar.
Härligt att det går undan, varför vänta?
Tänka sig att i sommar är det 2 år sedan vi gifte oss.
För någon vecka sedan hittade jag mappen sedan min möhippa.
Den var riktigt intressant att läsa.
Ska vi gå efter den så blir det snart dax för fler dop & bröllop!
Det ser jag fram emot.

Nu ska jag försöka nätshoppa lite!
Hoppas man hittar något till sig själv, annars handlar man juh bara till Tindra!
Nått hittar jag nog!

Nattis!

Inga kommentarer: