fredag 24 juli 2009

Läsning


I går när vi var och shoppade så handlade vi lite på vägen hem från alla dessa klädaffärer.
Tyvärr hittar jag verkligen ingenting till mig själv.
Eller så har jag helt enkelt tagit semester även från shoppandet.
Men till Tindra hittar vi kläder hela tiden.
Kan bero på att hon verkligen kan ha allt.
Själv vill man juh ha kläder så man kan dölja vissa saker mer än andra.

På mataffären hittade jag två böcker.
Jessica Anderssons bok kan jag verkligen rekomendera.
Efter att inte ens ha läst 30 sider i den faller tårarna ned för min kind.
Jag som verkligen inte är någon läsare fastnar bara för dessa verklighets betättande böcker.
Tänkte köpa denna bok tidigare men då ansågs jag vara för snål.
Men nu kostade den endast 189 kr på Ica Maxi så då slog jag till.
Som ni ser hittade jag även en väska till mig själv på Lager 157.
Fast det blev två väskor.
En svart lite större modell av samma märke.


Inga kommentarer: