måndag 6 juli 2009

Natt?

Stupar snart i säng.
Är verkligen dyng trött nu, var trött redan i morse och jag har verkligen kännt mig urladdad hela dagen.
Kom hem för inte allt för länge sedan.
Har varit till Björna en sväng för att hämta en bil till Benny på Andreas jobb.
Men 3 timmar senare landad vi på hemmaplan.

Känns skönt att det i allafall är tisdag i morgon.
Hoppas vädret blir lite bättra dom kommande dagarna.
I morgon spela Bo Kaspers Orkester här i Ö-vik, får se om jag pallrar mig dit och kikar lite.
Beror på vädret och sällskapet.

Besöket hos frissan gick bara fint.
Köpte även med mig den lilla mini platt tången som jag nu trånat efter ett tag.
Kommer bli perfekt att ha med sig den i husvagnen under semestern.

Nu ska jag ta bort allt klet som gör en vackrare och natta kudden!

Inga kommentarer: