söndag 9 augusti 2009

50 år

Kom hem för en stund sedan.
Har varit på 50 års kalas i dag.
Tindra skötte sig superfint och vi hade verkligen supertrevligt.
Gick ner till vattnet med barnen och badade och Tindra är verkligen inte den som bangar på att bada.
Det måste hon fått från mig.
Både jag och min kusin var rätt snabb ner i vattnet.

I går gick mina tankat till min kära vän Hanna i Boden som gått och gifte sig med mannen i sitt liv.
Äntligen har hon hittat honom.
Synd att vi inte kunde närvara men jag vet att hon hittat mannen med stort M.
Dom passar så otroligt bra i hop så jag önskar dom all LYCKA i framtiden!

Dagen har varit 100% lyckad från början till slut.
Känner mig så otroligt glad i kroppen i dag.
Livet är bra underbart, att så lite kan göra så mycket!
Helt underbart!

Inga kommentarer: