torsdag 27 augusti 2009

Klart

Nu är nästan allt klart inför resan.
Kläderna ska bara ner i väskorna och lite annat småfix.
Känns toppen!

Annars så har jag en massa tvätt som ska vikas.
Hade en riktig tvättardag i går.

Blir lunch med mamma & bror i dag.
Ska bli gött!
Magen kurrar redan.

Dax att göra sig klar för att cykla i väg till dagis med tösen.
Så skönt att äntligen ha tid att röra på sig!
När man jobbade visste man knappt hur man skulle hinna med allt.

I går tog jag mig en riktig lång promenad efter jag lämnat Tindra.
Riktigt skönt, dessutom sover jag betydligt mycket bättre när jag varit ute i friska luften.
Klart min kropp får väl en chock av friskluft eftersom jag oftast vistas inne i vanliga fall.
Men nu är det slut på de!

Ha de gött!

1 kommentar:

I HAVE A DREAM sa...

Hej. Vart ska ni åka? :-) såg på familjeliv att du hade skrivit i min gästbok, tänkte kika in på bloggen. Alltid skoj :-) Är inte inne så mkt på familjeliv, utan håller mig mest till facebook,bilddagboken och min egen blogg! :-) www.sofia-ihaveadream.blogspot.com tror det blev rätt :-)

Kram Sofia & Fanny