lördag 1 augusti 2009

Första i åttonde

Kan inte förstå att det redan har blivit augusti.
Fast samtidigt känns det väldigt skönt eftersom vi snart åker till Kreta.
Ska bli skönt med sol och värme när vi inte haft någon vidare sommar här hemma.

Har faktist äntligen tagit mig i kragen och målat mellan köksfönsterna i dag.
Vet inte hur många år det varit ogjort, men i dag slog jag till.
Min högerarm mår fortfarande inte 100% bra så det var väl inget höjdar göra.
Men tusan nu är det gjort i allafall.

Det runda fönstret till toan sitter nu på plats och målat är det oxå.
Inte av mig utan av A.

I morgon är det söndag = VILODAG!
Vet inte om det blir så mycke vila för min del.
Får se vad som händer.
Funderar på att dra ut mormor och gammelmormor en sväng.
Får se vad som faller oss in.

Inga kommentarer: