söndag 31 augusti 2008

Färgklick för ögat!

Ja som ni vet så tog vi oss ett besök på Ikea i går.
Dock kom vi inte hem det det vi skulle ha, men en massa annat!
Köpte en ny gästsäng, så nu står den färdigbäddad och väntar på gäster.

Min käre man tyckte at vi behövde en färgklick i vårt vardargsrum.
Så vi inhandlade en röd matta.
Väldigt ovant för ögat må jag säga men en färgklick blev det minsann.
Helt perfekt!

Andreas har jobbat hela helgen så jag och tösen har mest varit hemma och myst.
Sett Emil och käkat majskrokar.

Känns så sjukt när helgerna bara försvinner i ett nafs.
man hinner knappt göra någonting så är det måndag igen.
Nästa helg tänker vi dock dra i väg till Lycksele och sova på hotell.
Ska bli riktigt gött med hotellfrukost.
Djurparken ska vi givetvis göra oss ett besök på.
Ska bli kul även för lilla mamma att gå runt där på Djurparken.
Kommer i håg att jag var där när jag var yngre.
Men det var många många år sedan, tror knappast att det är sig likt.

Nu ska jag lägga mig på soffan och se om Arboga mordet.
Tyckte jag såg nått i tidningen om det, skulle vara med på Kalla Fakta 19.20
Hoppas jag sett rätt!

Inga kommentarer: