måndag 25 augusti 2008

Lönings Måndag

I dag är det löningsmåndag, så skönt att få påfyllning på kontot.
På lunchen blev det lite shopping till Tindra.
2 pat jeans på HM till tösen, inbjudningkort till kalaset som komma skall.
Givetvis ingenting till mig själv, men det får bli en annan gång!
Ska unna mig en klippning i morgon, känns kanonskönt att få klippa håret.
Bort med den gamla och fram med det nya bara.

Återigen så jobbade jag på Acceten i dag, det börjar verkligen bli tomt i butiken.
Känns så skönt.
I morgon är det sista dagen som butiken har öppet.
Det känns så otroligt skönt samtidigt som hjärtat gråter.
Nu får vi ge gärnet på sko i stället.
Kommer bli kanonbra!

I morgon väntas det Cirkus, ska bli jättekul.
Själv har jag knappt varait på Cirkus som liten, ett par gånger bara.
Och nu blir det Tindras andra gång.
Synd bara att det ska vara så svinigt dyrt att gå på Cirkus.
Tur att biljetterna var billigt denna gång!

Nu ska jag och Tindra slänga oss på sängen och se lite film.
Sedan ska jag se på ett program om ensamstående mammor på kanal 2 tror jag det var.

Tjoooohej!

Inga kommentarer: