tisdag 12 augusti 2008

Jobbat över!

Dagen har verkligen varit bland som värsta.
Full rulle på jobbet hela tiden.
Vi jobbade dessutom över till 20.30.
Är så otroligt mycke varor som dimper in i butiken just nu.
Och när vi bara är två kan man inte trolla heller.
Men vi gör vårt bästa, och det märks på resultaten.

Tyvärr hann jag bara komma hem och äta en bit mat så sov båda mina älsklingar.
Så nu sitter man här helt ensam och väntar på att klockan ska bli lite mer så Sex and the City börjar!

I morgon väntar en ny dag.
Hoppas vi hinner jobba undan det mesta i morgon!
Jag blir galen när jag ser alla kartongerna överallt.
Och som att det inte vore nog, så varje kund som handlar köper minst 2 par skor för nästan ingen peng alls.
Man får springa som en galning, visst är det bra för figurens skull.
Men mina stackars fötter skriver efter massage.
Tror jag ska inhandla ett fotmassagebad i morgon.
Känns som att det skulle komma väl till användning dom närmaste dagarna.

Ser fram emot helgen, är i allafall ledig söndag!
Känns skönt att få en dag ledigt denna vecka, nästa vecka jobbar man som sagt alla 7 dagarna!

Inga kommentarer: