måndag 11 augusti 2008

Första dagen....

Ja så var första arbetsdagen efter semestern avklarad.
Är helt slut i kroppen.
Men har verkligen hunnit mer än jag trodde under denna dag.
Så skönt nu när jag & Ulla jobbar i hop igen.
Får passa på att njuta den tiden som är kvar tillsammans.
Unnar verkligen Ulla att gå hem tidigare än pension.
Hoppas jag kommer få den möjligheten när det blir dax för min del, om sisådär dryga 40 år.
Vilken tanke att man har 40 år kvar att jobba.

Trippen till Piteå var superskön, hade bra väder hela tiden.
Verkligen helt underbart.
Nästa sommar ska vi se till att ha mer semester tillsammans så vi kan vara borta med husvagnen längre stunder.
Sedan kom min kusin Ola, hans sambo Kia och deras dotter Willma på besök, det var jättetrevligt.
Man träffas inte så ofta, Willma är så otroligt söt.
Länge sedan man fick hålla i en bebis, kändes som att det var evigheter sedan Tindra var 5 månader.
Tiden går verkligen för fort må jag säga.

I morgon väntar en ny dag med nya tag.
Hoppas det blir mindre folk i röresle så vi hinner jobba undan lite.
Listan skulle kunna göras låååång över saker som behöver göras på jobbet.
Bara att bita i hop och njuta av värkande fötter!

Inga kommentarer: