onsdag 5 november 2008

Bonde söker fru...

Längtar tills i kväll då man får slänga sig på soffan och glutta lite på tv.
I kväll är det bla Bonde söker fru.
Det blir mer och mer spännande nu när det blir fler och fler som får lämna gårdarna.

I morgon är det min lediga torsdag.
Ska försöka hinna på Liten & Stor en sväng med Tindra.
Listan kan göras lååång över alla saker som jag skulle behövas få gjorda.

I går kväll satt och och filurade på lite julklappar, och poff så dök det bara upp en sida som jag hittade så fina halssmycken på.
Så där blev det inslängt en beställning.
Nu längtar jag bara tills dom dimper ner i brevlådan!

Nu ska jag gå och röjja bort efter middagen.
Blev en av Tindras favvorätter.
PALT!
Varken jag eller Andreas gillar palt, men Tindra hon mumsar glatt i sig!

1 kommentar:

Emma ღ sa...

Jasså, Ni ska på Liten & Stor just idag, när vi inte ska dit (har ju ingen bil - orkar inte åka buss).

Hopaps ni får det skoj därborta!

//Emma, Julina o Delisia

http://nystromfamily.blogspot.com/