söndag 9 november 2008

Däck

Ja i dag har det varit en mycket händelserik dag.
Jag har lärt mig en massa nya saker.
Vilket jag verkligen uppskattar.

Under förmiddagen var vi i Moliden hos andra familjen Sjölund och hälsade på.
Tindra och Milton fick busa av sig lite.

Sedan åkte vi till Andreas jobb och lastade en massa däck.
Ja det var där jag fick lära mig ett och annat.
Hur däcktvätten fungerade, hur däcklagret är upplagt osv.
Aldrig trodde väl jag att ett par arbetshandskar skulle passa så bra på mina händer.
Men över min förväntan så var det faktist rätt kul att lasta däck.
Någon jag verkligen aldrig skulle göra annars.

Har slagit in ytterligare två julklappar i dag så nu sitter jag och laggar lite energi.
Ha de tänkt sätta upp nya gardiner i sovrummet.
Bäst jag passar på medans jag har glöden uppe, för sätter man sig ned och börja slappna av så tappar man farten!

I kväll är det Ensam mamma söker, ska bli spännande att se hur det kommer vara mellan Anette & Rickard.

Inga kommentarer: