torsdag 20 november 2008

Nya Scootern


Åhh vad jag vill ha denna vagn till Tindra.
Färgen är så otroligt fin.
Får se om den bli min/Tindras snart.
Men hon behöver verkligen ingen fler vagn, men vad gör man när man är vagntokig och skulle kunna byta vagn flera gånger i månaden bara man slapp betala.
Tack & lov är Scootern inte fullt så dyr som andra vagnar så vi får se om det snart blir något inköp.
Över till letandet efter julgardinerna så är dom fortfarande borta.
Jag har nu gett upp sökandet och köpt ett par nya till vardagsrummet.
Så nu blir det att leta snygga kuddar att ha i soffan.
Eftersom vi kommer fira jul hemma så vill jag ha extra mycket julgrejjer i år så det blir en riktigt julstämmning.
Förra året ville jag snappt ha nått med tomtar på eller så.
Men i år blir det annat.

Inga kommentarer: