onsdag 30 september 2009

Kvälls shopping




Lyckades hitta lite saker i kväll i allafall på Tjejkvällen.
Och det var helt galet hur mycke folk det får plats i denna lilla stad.
Är väldigt glad över mitt sista köp för kvällen.
Ett fint halsband, jag som är värdelös på att använda halsband föll pladask för denna lilla ängel.
Självklart blev det lite kläder oxå.
Och 2 julklappar till Tindra, men dom blev det inga bilder på för tomten kommer juh inte än.
Sedan blev det lite annat smått och gott oxå.
Hittade ett par fian allväders till Tindra i dag, dock var dom slut i hennes storlek så i morgon skulle dom skicka den storleken vi ville ha från en annan butik.
Så i morgon får Tindra sina nya skor.
Blir perfekt inför helgen!
Nu hade jag tänkt märka fingervantarna jag köpte till henne.
Så smidigt med namnlapparna man stryker fast!
Hade tänkt bädda ner mig i söngen och se kvällens Idol.
Tur man kan se mycke på denna lilla grej, jag pratar om datorn alltså!

Inga kommentarer: