onsdag 23 september 2009

Stång nytt!

Förra veckan fick jag hem dom nya gardinerna som jag beställt.
Jag har blivit så less på alla dessa panellängder, så nu har jag "vanliga" gardiner med mycke tyg.
Det känns mer ombonat med mer tyg i stället för det raka och kala längderna.

Får se om jag tar mig i kragen i dag och sätter upp dom.
Känner mig så trött och less i kroppen.
Det är väl mina cykelturer som tar musten ur mig.
Jag som inte har någon vidare kondis behöver varje litet träningspass jag kan komma åt.

I kväll får vi besök av Familjen Sjölund (Andreas bror med familj) dom kommer och grattar Tindra lite i efterskott.

Föräldramötet på dagis i går gick bara bra.
Känner att jag dock skulle behöva framkalla lite nya kort till familjekortet som Tindra har på dagis.
Och ett nytt kort till hennes hylla.
Korten hon har där nu är juh sedan hon började på dagis och det är juh ett tag sedan.
Bäst jag försöker hitta lite kort som vi kan framkalla och göra ett nytt familjekort.
Undra vart det går fortast att framkalla?

Kram

Inga kommentarer: