onsdag 4 februari 2009

Hemmaplan

I natt anlände man på hemmaplan igen.
Visst är det skönt att vara på resande fot men jag måste nog ändå säga att det är skönast att komma hem.
Dels till sin egen säng och sin familj.
I natt när jag kom så satt Tindra vaken, hon kände nog på sig att jag skulle komma hem i natt.
Tack o lov hade hon sovit några timmar före.

Norgeresan var helt OK.
Fick en hel det info och en massa trend info.
I bland kan man börja undra vilket mode som är på G, men nu vet jag!
Så nu är det bara att shoppa efter konstens alla regler.
Dock tänker jag inte blanda ditt & datt, utan kommer nog köra en lite mer mild stil.
Inte lika färgglatt och mönstrat.
Sak samma trend infon var spännande.

I dag ska jag försöka landa hemma och samla alla tankarna.
Åker in på jobbet på en stund och gör löner/månadsredovisning!
Sedan blir det att hämta tösen på dagis!
Är det nått jag har saknat dessa dar så är det Tindra, att kärleken till ett barn är så otroligt stark.
Självklart har jag saknat Andreas oxå det ska jag väl inte sticka under stolen med!

Inga kommentarer: