tisdag 24 februari 2009

Städning!

Kan inte förstå vart alla saker kommer i från.
Att man kan ha så fruktansvärt mycke saker.
Denna kväll har vi tillbringat i tvättstugan.
Sedan gick vi över till hallen....puhhh.....
Skohyllan, ja behöver jag säga mer =)
Nu är det städat och skor som jag inte använder så ofta har nu åkt i väg till samlingen där alla andra skor väntar på att en vacker dag få bli använda.

Tur att Ida & Danne kommer till helgen så då ska Ida få bli skodd med lite skor som jag inte längre kan ha sedan jag fick barn!
Varför sparar man på saker och ting som man tror att man kommer använda i framtiden någongång.

Min garderob ser verkligen ut som "hej kom och hjälp mig".
Ska försöka ta mig i kragen någon kväll och verkligen rensa.

Hoppas denna städ och röjj mani sitter i fler kvällar.

Om inte alls så lång tid kommer rovning av badrum uppe att ske.
Just nu drömmer man bara hur det kommer se ut en vacker dag när allt är klart.
Jag hoppas det inte dröjjer allt för länge.
Så kul är det inte att springa ner varje gång man ska på toa.
Speciellt inte för mig som springer på toa 100 gånger om dagen!

Nu väntar kudden och tandborstning!

Inga kommentarer: