torsdag 5 februari 2009

Inventering på G

I dag har vi verkligen gjort allt vi kunnat för att underlätta för inventeringen som går av stapeln i morgon.
Men än är det inte klart.
Ska på jobbet tidigt som rackarn i morrn och försöka hinna så mycket som möjligt före vi öppnar.
Kommer kännas skönt när det är klart.
Annars har dagen bara rullat på som vanligt.
Så skönt att det är fredag i morgon.
Så på lördag blir det en skotertur om vädret tillåter det vill säga.
Sedan blir det en sväng till familjen Nordströms i Bredbyn.
Länge sedan vi var och hälsade på dom så det är verkligen på tiden.

I kväll är det Lyxfällan och det är juh bara ett måste för oss.
Både jag & Andreas sitter som fastklistade framför tv´n.

1 kommentar:

saravillfara sa...

Tjenare svejsan!
Jag tror aldrig jag hittat hit tidigare?
Inte visste jag om att du bloggar (tror jag) - du hör, jag är lite lätt förvirrad...
Roligt, roligt :)
Ha en härlig helg!

saravillfara.se