onsdag 25 februari 2009

Så här såg det ut hemma hos oss i går när tösen åt semla.
Hon mumsade i sig bra mycke av semlan.
Själv är jag inte så förtjust i semlor, sitter i sedan barnsben.
Men för eller senare kommer nog även jag lära mig äta dom igen!

I dag är det löning, och inte märks det.
Blir så irriterad på denna internetbank som ska vara så förbaskade seg när man ska betala räkningarna.
Måste alla betala sin räkningar just i jag!
Tydligen finns det fler som tänker som jag.....
Lika bra att få det överstökat fort som ögat!

Kan ni tänka er att det snart är mars.
Det är helt galet hur fort månaderna går.
Nu längtar jag efter sommaren!

Någon som vet av mågon bra sida på nätet där man kan beställa glasögonbågar till rätt pris!
Är lite sugen på att skappa glasögon med fönsterglas..

Inga kommentarer: