söndag 1 februari 2009

Kick Off

Nu är jag på G.
Om ca 2 timmar går bussen till Umeå.
Sedan blir det flyget till huvudstaden och därefter flyget till Norge!
Ska bli spännande och skönt att komma i väg och se någonting helt annat.
I Norge har jag aldrig varit så bara det är en upplevelse.
Sedan allt man får vara med om, träffa alla människor.
Ska verkligen bli kul att se skomodet i Norge, för det är verkligen inte som det här hemma i Sverige vad vi har sett ännu.
Sedan blir det hotellfrukost 2 mornar, ska bli gött!

I går for vi ut med skotern en sväng, riktigt skönt.
Så nästa helg blir det att packa fikaväskan och åka ut på en längre tur om vädret tillåter det.

Nu ska jag börja göra mig klar & äta frukost med familjen före jag tar min tunga väska och drar i väg.
Bara pärmar & skor väger juh bly.

Ha en trevlig vecka ni andra så hörs vi när jag kommit på hemmaplan igen!

Inga kommentarer: