måndag 22 mars 2010

Bad/Shopping

Tindra gjorde en rätt så tidigt morgon i morse.
Så vi bestämde oss för att göra ett besök på Paradisbadet.
Vilket var väldigt länge sedan sist, men lika kul ändå!
Efter några timmarsbad begav vi oss hem igen & ack så trötter jag var.
Somnade på soffan nästan 1 timme.
Tindra den lilla filuren var piggelin!

När Andreas kom hem från jobbet tog vi oss en vända till shoppingorten Kramfors.
Fyndade lite nya roliga saker.
Bland annat dessa servetter som kommer passa perfekt till midsommar...





Och även denna dörrmatta fick följa med oss hem!
Bli inte rädda nu, men NI är VÄLKOMNA!


Så nu när vi landat hemma igen så ska jag försöka hålla mina 2 blå öppna ett tag till.
I allafall tills Djurpoliserna börjar kl 21.55

2 kommentarer:

Two Hearts sa...

Jisses, ska midsommar gå så hårt till ;)

Kul dörrmatta, den texten har jag inte sett tidigare :) Jag har sett en "traditionell" som jag gillar... "SHIT NOT YOU AGAIN" mmen har inte köpt den för några har den redan :P

Bubbelmamma sa...

Ja visst kommer midsommar gå hårt till.
Ni känner väl oss.....*asg*

Ja förhoppningsvis blir man ensam om dörrmattan ett tag i allafall.
Kul att hitta någonting som inte alla andra har!