tisdag 9 mars 2010

Sessan MIN!

Vi har haft en riktigt härlig dag.
Har varit inne hela dagen men tiden har verkligen gått fort.
Lekt, sett film, slagit in paket....ja en hel del.
Hon fick sitt Hello Kitty armband med posten i dag som jag vann på Tradera för några dagar sedan.

Själv har jag haft sprängande huvudvärk sen lunch, vilket började när Tindra sprang runt med sin visselpipa!!!
Inte vidare men men soffläe i kväll & mycke sömn så är jag nog kvitt den tills morgondagen.
Älsklingen kommer vara hemma med oss resten av veckan så det ska verkligen bli skönt.
Hoppas på bra väder så vi kan ta oss en sväng med skotran.

Här kommer en bild som togs förra veckan då det var kanonväder ute!


Jag ska på Blingo party (barnkläder) den 21 mars kl 17.30
Är det någon som vill haka på så hojta bara till!

Inga kommentarer: