torsdag 25 mars 2010

H som i Hall & Hemlis!

Dagen till all ära.
Vintervitt ute & våren känns helt plötsligt väldigt långt bort.
Men inte deppar jag för det.
Har kommit in i något rus & vissa stunder känner jag mig som ett sprudlande energiknippe.
Fantiserar & drömmer mig bort.
Dock har jag faktist hunnit med en hel del under veckans gång.
Sådant som man gått & gruvat sig för en längre tid men ändå velat förändra.
Ja jag tänker suga på karamellen några dagar till, ni får ha tålamod så länge.
Bilder kommer troligast läggas ut under helgen.
Resultatet av mitt hemliga projekt!

För några veckor sedan nämnde jag att vi köpt korgar & satt upp dessa i hallen.
Så här blev det....


1 kommentar:

saravillfara sa...

Perfekt med förvaring så där, och snyggt med svart också.
Ha en fin helg allihopa!

/sara som i sara vill fara