tisdag 30 mars 2010

Ont i...

Har jäkligt ont i benen efter shoppingturen med mamma i dag.
Tror jag hade helt fel skor på mig & en alldelens för varm jacka på de oxå.
Ja skit samma hittade en del saker i allafall.
Köpte leggings & sockar till mig själv.

Mormor köpte vykort till Tindras samling...


Sedan insåg jag i går när jag skulle skriva in lite saker i min kalender att den snart är slut.
Tusan den räckte tydligen bara från sommar till sommar.
Så jag slog till & köpte mig en ny en.
En grön, kanske inte så ovanligt för att vara jag nu när jag fått dille på grönt & det håller tydligen i sig!


Och lite saker till Tindra!


Hittade även ett par Pumaskor på Intersport som jag blev lite små kär i.
Men dom var inte alls lika sköna som fina.
Så dom fick inte följa med mig hem.
I kväll blir det nog att rota fram lite vårskor & vårjackan för min del.

Inga kommentarer: