tisdag 6 april 2010

Hem ljuva hem!

I går kväll så tog vi tag i altanen på baksidan & städa den efter all sågning & fix som behövdes för att göra trappen fin.
Jag som den senaste tiden varit full av energi satte min stackars man i arbete i går.
Ja ni ser han fick dammsuga den stackarn!

Andreas är en hejjare på att dammsuga...


Ja ni ser kaoset!


Och i dag drog jag en väldigt snabb repa på stan.
Givetvis kom jag inte hem tomhänt, utan dessa kuddar fick följa med mig hem.
Helt perfekt att ha på stolarna.
Synd att det bara fanns 2 kvar.

Kuddarna...




Blev även lite saker till Tindra....


Nu ska jag slänga i mig lite lunch före jag hämtar Tindra på förskolan!

2 kommentarer:

Emma ღ sa...

Super snyggt det blev, men måste fråga vart hittade du halsduken med med kaninerna på? Har en liten tjej som ÄLSKAR kaniner nämligen.

KRAM

Bubbelmamma sa...

Dom hittade jag på Åhlens.
Det var rea så dom gick på 14.50 kr /st.
Nog för att dom är för mindre barn men tusan jag kunde inte motstå.
Känns bättre att ha en knapp baktill än att knyta med en halsduk.