lördag 3 april 2010

Utökning!

Oj nu kanske det blir många läsare?
Folk kanske tror någonting helt annat.....
Nåväl det är bara min skosamling som fått lite utökning med ännu ett par skor.
I dag lyckades jag hitta ett par väldigt sköna skor för en ynka summa av 90 kr.
Ska man kalla det fynd kanske?



Även denna lilla söta radio fick följa med mig hem efter turen på stan i dag.
Så nu har jag sällskap i köket.
Mariette gråt inte...
Jag menar när jag inte har datorn i gång så har jag sällskap, i 99 fall av 100 så är jag & min käre vän Mariette online samtidigt!
Så jag känner mig sällan ensam.



Nu ska vår lilla sockertoppa hoppa i säng & vi vuxna....ja vi ska väl....
Nåväl jag lämnar det osakt, ni kan fantisera själv.....
Kallas soffläge för den som undrar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va härligt med ett fynd! De är alltid roligt. Kram