söndag 11 april 2010

Tjejer-Fest-Sex

OjOjOj det gick hett till i går.
Som vanligt i Mariettes sällskap så vet man aldrig vad som händer.
Och mycket riktigt....
När vi alla tjejer hade anlänt hos Anna så dök även den sista gästen upp.
Jag & min vilda fantasi tänkte i banorna att nu jäkla kommer den manliga stippan *asg*
Visst var jag inne på rätt spår i allafall när Lissi kom med sin STORA svarta väska.
Ni kan juh bara gissa vad den innehöll.
Jo ni en massa sexleksaler!

Hon säljer åt ett företag som heter LustJakt.
Vi fick klämma, känna & lukta på olika oljor.
Vilket var väldigt intressant.
Så är det några därute som ska ha tjejfest framöver så tycker jag helt klart att vi ska boka in ett Sexparty under kvällen.





Kvällen, nää natten slutade i allafall med singstar vilket var skoj.
Men för MIN del var helt klart Sexpartyt kvällens höjdpunkt.
Ja nog fick man sig ett minne från denna kväll alltid!

1 kommentar:

Two Hearts sa...

Kul du hade skoj :P Ja det är farligt med fester när jag är inblandad, man vet aldrig vad som kan hända ;)