söndag 18 april 2010

Nöjd MAN!

Min stackars man har jobbat hela helgen sedan har jag givetvis kört extra mycket med honom när man väl kommit hem....
Näää vi har haft en riktigt slöar helg med massa saker på schemat.
I dag jobbade Andreas & vi gjorde honom sällskap en stund på innan vi (jag & Tindra) åkte iväg på Isgalan.
Barnen & alla andra deltagarna var otroligt duktig på att åka skrillor.
Själv ser jag ut som bambi på hal is.
Och Tindra diggade musiken, klappade & tjoade hela tiden.

Sedan bar det av hem en sväng före vi åkte uppöver landet en bit.
Oj jag & geografi...
Vi åkte i allafall & hämtade hem vår nya fina husvagn.
Ser verkligen fram emot att åka iväg på första turen & jag tror det kommer bli snart.

Över till min MAN.
Han ser rätt nöjd ut idag när han satt på dom nya fälgarna på bilen!!!



Inga kommentarer: