onsdag 28 april 2010

Jag hoppas...

Att den lilla fågeln flög sin väg.
Direkt när jag kom hem kollade jag om den låg kvar & till min glädje så gjorde den inte det.
Något grönt i min smak hittade jag inte på stan.
Nåväl som vanligt kom jag inte hem utan påsar.
Passade på att göra bort lite födelsedagspresenter.
Kalas väntar oss i kväll & på söndag så bäst man fixar allt i tid.
Blev det såklart lite kläder till T med.

Nu hade jag tänk ha en tvättardag resten av dagen.
Helt perfekt när solen ändå skiner.
Då ska den få torka mina kläder med.
Slå 2 flugor på smällen lixom!

3 kommentarer:

Emma M sa...

Så fin du gjort din blogg!! Och tur att fågeln klarade sig! =)

Emma M sa...

Såå fin du gjort din blogg!!! Tur att fågeln piggnade till =)

Anonym sa...

Jag pluggar enskilda kurser på komvux för att få behörighet till universitetet och så läser jag högskolekurser på distans bara för att de är kul. Kram