tisdag 28 oktober 2008

3 pallar

3 pallar varot eller 39 kartonger var det vi började degn emd i dag.
Jippie!
Äntligen kommer dom älskade skorna vi gått och sucktat efter.
Nu är det bara en massa jopbb som återstår för att få in dessa på lagret och fram i hyllan!
Tur att man är en arbetsmyra.
Jag skulle kunna jobba hur mycket som helst, dock säger min kropp i från i bland så då måste jag lyssna på den.

Denna vecka blir en kortvecka.
Det känns faktist rätt skönt.
På fredag kommer Milton med familj hit och käkar.
Det blir mysigt att få umgås lite.

På lördag är det Änglafest i församlingshemmet så dit ska vi oxå fara, sedan är det Hantverksmässa i Nävertjäl.
Herregud helgen blir fullbokad.
Ja sedan ska Andreas åka i väg med husvagnen på vinterförvaring.
Nu får man bara gå och längta till sommaren igen.

Just nu går jag bara och längtar efter sön och vinter.
Ska bli så mysigt med julen.
Jag är i full gång med att köpa och planera julklappar!

Inga kommentarer: