torsdag 9 oktober 2008

Grön, brun, röd?

Ja du alla dessa färger hit och dit.
Jag sitter här i vårt datarum och känner hur det kliar i fingrarna.
Vill verkligen inget annat än att tapetsera om detta kalla rum.
Går dock trögt att övertala min älskade man.
Men vem vet en vacker dag kanske han själv inser att denna gråa tapet vi valde för några år sedan verkligen är kall.
Jag vill ha någonting varmare.

I morgon åker Tindra till mormor & Krille och ska sova över.
Känns riktigt skönt att få sova ut lite på lördagsmorgonen.
Jobbar på lördag så det blir ingen dunder sovmorgon inte, men lite längre än vanligt i allafall.

Lunchen med Jennie & Erik smakade smaskens.
Tänk om man fick äta ute varje lunch.
Fast dock inte så bra för min del, då skulle nog ännu fler kilon flytta hem till mig.

Nu ska jag kila och se lite av Lyxfällan samt packa Tindras väska inför natten hos mormor!

Inga kommentarer: