lördag 11 oktober 2008

Safari

Kom nyss hem från Safari, var där och åt med mamma & Krille.
Tindra satt still nästan hela tiden.
Tur att det kom andra barn dit så hon hade någonting att se på.
Maten var verkligen jättegod, så dit kommer vi åka fler gånger.

Jobbade i dag & denna lördag var riktigt härlig att jobba.
Känns skönt att vara ledig i morgon.
Behöver verkligen vila, har så mycket i huvudet som jag skulle behöva rensa ut.
Får ta lite eftersom.

I morgon är det söndag och jag hade tänkt att vi skulle göra en liten söndags tripp.
Min man känner mig för väl så han vet nog vart jag vill.
Behöver nog inte säga mer än så.
Och ni som känner mig kan nog oxå lista ut vart det kommer bära av.
OM jag nu lyckas övertala Andreas.

Ha en trevlig lördagskväll, så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer: