onsdag 15 oktober 2008

Mamma är osaken...



Nu har jag kommit på vem som är den stora boven till att tösen har så mycket kläder...
Läs MAMMA!
Vem annars?

Ja nått måste man vara bra på, tydligen fick jag den begåvningen att jag älskar att shoppa.
Helst till alla andra utom mig själv.
Blev lite shopping till tösen på lunchen.
Rean är i full gång på H&M så man får passa på.
Givetvis hittade jag bara jacka på rean.
(En liten linslus ville även vara med på kort)
Sedan hittade jag en massa annat som är helt perfekt att börja använda nu innan den riktigt kalla vintern börjar.
Pop overallen får ligga på hyllan ett tag till.
Köpte en billig overall som är perfekt att ha ute nu!
I morgon är det torsdag, känns så skönt att det börja nalkas helg.
Personalfesten väntar.
Ska ta mig en liten funderar på vad jag ska bjuda på för mat.
Nästa vecka kommer Andreas vara bortrest med jobbet så då kommer det kännas lite tomt här hemma.
Tur man tar Tindra så man slipper sova helt ensam.
Nu dansar tandborsten i muggen och vill att jag ska komma!

Inga kommentarer: