söndag 26 oktober 2008

4 år

Tänk så tiden har gått fort.
4 år sedan vi blev ett offentligt par.
Och allt vi hunnit med.
Ja fortsätter livet så här så vet jag inte hur det kommer sluta.....(skratt)

I natt har vi sovit som stockar hela familjen.
Fast jag vaknade 05.45 och var superpigg, sedan kom jag på att jag inte ställt om klockan.
Så klockan var bara 04.45
Tindra och jag låg i sängen och såg Pippi, sedan somnade vi om.

Snart ska vi åka i väg och skjussa Persson, vår vän Persson han är verkligen det ingen annan är.
Förvirrad till tusen och glömmer saker hit och dit.
Men ändå får han allt att gå i hop.
Tänk om man kunde ha en sådan förmåga.

Sedan bär det av på 1 års kalas i Stybbers.
Tindra 3-menning blir 1 år.
Vart tar tiden vägen?

Nu ska jag platta håret och göra mig klar!
Hörs i kväll....

Inga kommentarer: