måndag 6 oktober 2008

Kanon måndag!

En helt underbar måndag.
Sov dock väldigt dåligt i natt men dagen på jobbet har varit helt underbar.
Möblerade om kassan i dag och både postkillen & vakten tyckte det blev bättre.
Nu känns det mer öppet och som en helt ny butik, så jag är supernöjd.
Och det tror jag dom andra brudarna oxå är.

I kväll hade jag tänkt att göra mig en rätt tidig kväll.
I morgon väntar en ny dag med spänning.
På onsdag ska vi hem till Ulla, min fd kollega som nu valt att gå i förtidig pension.
Så hon ska få en liten present av oss/företaget som inte är så liten.
Och jag vet att hon blir nöjd.
På torsdag är jag ledig och det känns väldigt skönt.
Tindra ska vara hemma från dagis och vi ska åka i väg på badhuset hon & jag.
Ska bli jätteskönt med lite miljöombyte.

Nu ska jag krypa ner i den nybäddade sängen och se på lite film med Tindra tills hon somnar!
Hoppas att jag inte somnar själv, är som sagt Singelmammorna på 2an i kväll!

Inga kommentarer: